Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/17/2020 in all areas

  1. REGULAMENT TS.GoldGames.Ro ! IMPORTANT : - In cazul în care sunteţi deranjaţi pe unul din canalele publice/private, vă rugăm contacţati un Administrator, Super-Moderator, Moderator sau Helper. - Nu tratati un membru al Administratiei GoldGames cu disrespect, in caz contrar se vor aplica sanctiuni . Regulament General : - TS.GoldGames.Ro este un server public, unde orice utilizator poate intra ! - Nu folositi nickname-uri sau descrieri jignitoare/obscene ! - Nu folositi avatare jignitoare/obscene ! - Evitati sa folositi un limbaj vulgar/jignitor ! - Nu puneti muzica decat pe Camerele de Muzica sau pe canalele private, DOAR cu acordul Channel Adminului ! - Nu va plimbati de pe un canal pe altul, deranjand utilizatorii mai multor canale. - Reclama catre alte comunitati duce la banarea permanenta ! - Gradele se acorda in functie de contributia la buna functionare a serverului de TeamSpeak 3 ( numar de membrii adusi, vechime, comportament civilizat si matur ... ) - Pentru a reclama un abuz sau o problema, sunteti rugati sa contactati o persoana Administrativa, sa-i expuneti problema dumneavoastra si sa-i aratati si o dovada, pentru a lua masuri ! Regulament Admini : - Interveniti doar atunci cand sunteti contactati ! - Nu intrati pe canale private, daca nu aveti aprobarea unui Channel Admin ! - Nu aveti voie sa va dati channel admin altor persoane, decat detinatorilor de canale permanente ( private ) ! - Nu faceti canale la Servere publice, decat daca exista o cerere pe forum ! - Raspundeti cererilor prin pm ( private message ) ale utilizatorilor de creare a canalelor permanente ! - Dupa ce ati creat un canal pe TS aveti obligatia sa va scoateti "Channel adminul" dupa respectivul canal ! - Pe "Camera Administrativa" au voie doar persoanele Administrative ! - Nu dati grade persoanelor care nu au microfon doar daca va confirma cineva ca este o persoana adusa de el. Informatii Canale Permanente : - Numele unui canal permanent nu trebuia sa contina semne/simboluri ! - Numele oricaruii canal nu trebuie sa contina cuvinte vulgare/jignitoare/obscene ! - Numele oricarui canal trebuia sa aiba minim 3 caractere ! - La cererea unui canal permanent, nu se accepta mai mult de 2/3 Subcanale ! - Canalele Permanente vor fi sterse doar daca activitatea acestora lasa de dorit, sau daca regulamentul nu este respectat de catre persoanele acelui canal !
    1 point
  2. REGULAMENT GENERAL: Bine aţi venit în Comunitatea GoldGames! În momentul înregistrării se consideră că aţi citit acest regulament şi sunteţi 100% de acord cu cele scrise aici. Dacă sunteţi deja înregistrat în momentul afişării regulamentului, acţiunea de a posta în continuare înseamnă o acceptare tacită a conţinutului său, indiferent că l-aţi citit sau nu. GoldGames.ro este un forum destinat tuturor categoriilor de useri (gameri, celor care fac parte din lumea IT&C, oamenilor care vor să dezvolte o conversaţie civilizată pe diverse teme de cultură şi ştiinţă, artă şi umor, etc.). Discuţiile care nu reuşesc să se încadreze în limitele bunului simţ şi a celor 7 ani de acasă nu sunt agreate de conducerea forumului, inclusiv cele din mesajele private. Moderatorii diferitelor secţiuni au obligaţia să respecte acest deziderat şi prin urmare deţin dreptul de a închide sau de a şterge orice discuţie paralelă. Se consideră că utilizarea avertismentelor şi a explicaţiilor este utilă, în speranţa că anumite atitudini / erori de exprimare vor fi corectate în viitor. Este recomandată folosirea opţiunii "Search" pentru a vedea dacă subiectul pe care doriţi să îl dezbateţi sub forma iniţierii unui nou topic nu a fost deja discutat. Nu sunt permise folosirea unui limbaj necivilizat, aberant, discuţiile gen IRC, reply-urile monosilabice gen "da", "lol", "asa e" etc., promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare. Dorim ca fiecare user al acestui forum să fie protejat de actualul regulament, în consecinţă, funcţia/naţionalitatea/rasa/vârsta utilizatorului asaltat de injurii nu contează, urmând ca scandalagiul să suporte consecinţele. Fiecare user este responsabil de ceea ce scrie, conducerea acestui forum nu îşi asumă responsabilitatea privind opiniile dumneavoastră. Faptul că un user are o părere diferită, bine argumentată şi exprimată, nu denotă lipsă de respect faţă de interlocutarii săi şi parerile acestora. Sunt interzise subiectele de discuţie care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal - atât iniţiatorii lor, cât şi cei care se prind în acest "joc" vor fi sancţionaţi foarte drastic. Nu se acceptă clonele. Nu se consideră o clonă un nou cont făcut de un user al cărui vechi cont a fost şters. Dacă un user este banat/suspendat şi creează un cont pe care îl foloseşte pentru a ocoli respectiva sancţiune, ambele conturi vor fi şterse. Această regulă este retroactivă. Avatarele, custom title, semnăturile şi nick-urile nu trebuie să aibă tentă antisemită, rasistă, pornografică sau de o violenţă excesivă. Mesajul lor nu trebuie să producă orice fel de confuzie între calitatea de user şi moderator/administrator sau să încalce legile în vigoare ale ţării nostre. Aceste precizări nu sunt limitative - ne rezervăm dreptul de a introduce în viitor şi alte restricţii în funcţiie de situatiile ce vor apărea. Nick-urile userilor nu se pot schimba mai des de 30 de zile, DOAR userii cu cont Premium. Pe lângă acest regulament, este indicat să se citească şi regulamentele secţiunilor în care se doreşte începerea activităţii. Pe acest forum se postează doar în limba română sau engleză. Regulamentul de utilizare a forumului este bazat pe câteva reguli de bun simţ, însă, în funcţie de infracţiunea comisă se pot aplica diferite sancţiuni, pentru cei care nu reuşesc să se încadreze în cei şapte ani de acasă. SANCŢIUNI: 1. Off Topic - avertisment scris la prima abatere, la trei avertismente primite se suspendă dreptul de a mai posta, pe o perioadă de 7 zile. 2. Limbajul gen IRC - avertisment scris la prima abatere, la trei avertismente primite se suspendă dreptul de a mai posta pe o perioadă de 5 zile. 3. Reply-uri monosilabice - suspendarea dreptului de a mai posta pe o perioadă de 3 zile. 4. Post inestetic - avertisment scris. 5. Nerespectarea regulilor de postare - suspend 3 zile. 6. Avatare, semnături, nume, etc. în neconcordanţă cu regulamentul - avertisment scris, la două avertismente se primeşte BAN pe forum. 7. Flame - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de caz. 8. Limbaj necorespunzător (vulgar, obscen) - BAN Permanent. 9. Atac la persoană - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de situaţie. 10. Jigniri - Suspend 5 zile. 11. Jigniri grave - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de situaţie. 12. Afirmaţii antisemite sau rasiste - Suspend 7 zile. 13. Ameninţare la integritatea fizică - Suspend 14 zile. 14. Warez - BAN permanent. 15. Reclamă / Spam - BAN permanent. 16. Crearea de clone - BAN permanent. Pentru o mai bună înţelegere a acestui sistem, ţinem să precizăm anumite definiţii ale unor infracţiuni ce se regăsesc în lista de mai sus: - Limbaj gen IRC - Folosirea de prescurtări specifice discuţiilor de pe IRC ("k" în loc de "ca", "p" în loc de "pe", "bn" în loc de "bine" etc...), pocirea intenţionată a unor cuvinte ("eo" în loc de "eu" etc...), folosirea aşa zisului limbaj Hacker ("534|2(|-|" în loc de "search", "n0rM4L" în loc de "normal" etc...). - Post inestetic - Folosirea nejustificată a unor facilităţi oferite de editor, cum ar fi schimbarea fontului standard, schimbarea dimensiunii standard a fontului, folosirea de culori, decorarea textului (underline, bold), scrierea textului numai cu litere mari etc...care nu îşi au rostul în situaţia dată. - Nerespectarea regulilor de postare- Încălcarea regulilor de postare specifice unei anumite secţiuni a forumului. Tot în această categorie intră şi postarea în altă limbă faţă de cele specificate în regulment(română şi engleză), discuţiile contradictorii între admini, legate de adminarea pe servere, purtate in altă parte decât ADMINS ONLY, cât şi nerespectarea unor reguli temporare, cum ar fi continuarea unor discuţii pe o anumită temă cu toate că un Administrator / Moderator a interzis acest lucru. - Flame - Posturi sau subiecte care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal. Se sancţionează atât iniţiatorii, cât şi cei care se prind în acest joc. - Atac la persoană - Folosirea de expresii / remarci care din principiu jignesc un anumit utilizator de pe forum (sau un grup de utilizatori), chiar dacă nu este făcut în mod direct. - Jigniri - Jignirea unui alt membru sau a mai multor membrii de pe forum, nu neapărat folosind un limbaj vulgar sau cuvinte obscene. - Warez - Promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare. - Crearea de clone - Crearea de useri clonă, în special pentru a ocoli o sancţiune. Pedeapsa este aplicata userului "original", clonele fiind şterse. REGULAMENT MODERATORI: 1. REGULĂ DE BAZĂ: Regulile utilizatorilor nu sunt excluse pentru moderatori! Se vor aplica aceleaşi pedepse, iar dacă se va repeta, se va ajunge la retragerea dreptului de moderator pe acest forum. 2. Odată ce primiţi moderator pe acest forum, sunteţi de acord să menţineţi ordinea, iar dacă este cazul, să sancţionaţi, cu înştiinţarea unui Administrator înainte, alţi membri. 3. Nu abuzaţi de accesul pe care îl aveţi şi nu daţi warning-uri decât în cazul în care a fost încălcat regulamentul. 4. De fiecare dată când daţi un warn unui utilizator, aveţi obligaţia de a îi indica motivul, Atenţie NU se dă warn fără dovadă ! risc de suspendare a gradului. 5. Moderatorii trebuie să aibă un limbaj / comportament civilizat faţă de utilizatorii forum-ului, nu cu un aer de superioritate. 6. Dacă un moderator lipseşte nemotivat mai mult de o lună, va primi remove. 7. Acumularea a 3 warning-uri duce la retragerea accesului de moderator. 8. Moderatorii sunt obligaţi să închidă topicurile care încalcă flagrant regulamentul. 9. Când închideţi un topic, trebuie să explicaţi clar şi argumentat motivul, reply-urile de gen TC nu sunt acceptate. 10.Orice reclama este sanctionata cu ban permanent. 11. Moderatorii închid topicuri DOAR în categoriile lor, nu în cele destinate adminilor sau în ale altor colegi. ORICE SANCŢIUNE SE ACORDĂ PE BAZĂ DE DOVADĂ ŞI CU ANUNŢAREA UNUI ADMINISTRATOR ! *Pentru orice neregulă sau plângere, trebuie să vă exprimaţi nemulţumirile, într-un mod civilizat la secţiunea Report utilizator. REGULAMENT CHAT: 1. Nu aveţi voie să faceţi reclamă la alte site-uri. 2. Este interzis folosirea unui limbaj trivial, vulgar, cât şi insultarea utilizatorilor de pe chat. 3. Să nu depaşiţi mai mult de 4 rânduri consecutive. 4. Să nu folosiţi CAPS LOCK de mai multe ori la rând când scrieţi în chat, pentru a nu strica aspectul. 5. În chat, nu este permisă postarea imaginilor de orice fel, decât cu link, nu cu img. 6. În chat, nu este permisă postarea cu BBcode-uri de orice fel. (culori, img, spoiler, etc), excepţie fac DOAR Ownerii şi Administratorii, care pot folosi această metodă pentru a anunţa de o mare importanţă / urgenţă. 7. Scrieţi o idee într-o propoziţie / frază, nu se acceptă "rândul şi cuvântul". Administratorii acestui forum îşi rezervă dreptul de a modifica acest regulament periodic, deci vă sugerăm să îl verificaţi zilnic. * Comunitatea GoldGames.ro nu îşi asumă nici o vină pentru nici un tip de tranzacţie, efectuată cu Ownerii diferitelor servere din comunitate, care implică boost, hosting şi aşa mai departe. * Comunitatea GoldGames.ro oferă DOAR domenii solicitanţilor de DNS .secţiuni şi suport pentru forum şi în cazuri extreme Suport tehnic în AMX-MoD-X. Orice tranzacţie trebuie efectuată în prezenţa unei persoane administrative Administratori, tranzacţiile care nu au decurs în prezenţa unor persoane administrative nu vor fi luate în considerare, prin urmare orice reclamaţie adusă nu o să fie onorată. Mulţumim pentru înţelegere / colaborare, cu stimă conducerea GoldGames.ro!
    1 point
×
×
  • Create New...