Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/2018 in all areas

  1. ramai cu ban adminul in cauza nu va suporta nici o consecinta topic closed!!
    1 point
  2. . Comenzile de ban :Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul E PE SERVER:1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"1.b - amx_banip nick time "reason"1.c - amx_banip "nick din 2 cuvinte" time "reason"1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:1.e - amx_addban Nick "STEAM:ID" time "reason" 1.f - amx_addban nick IP time "reason" / amx_addban nick time "reason"1.g - amx_addban "nick din 2 cuvinte" IP time "reason"La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU [ "" ] !In cazul playerilor cu numele gen : A , * , ç , § , sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote / status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d .2. Comenzi referitoare la vizualizarea / recupererarea IP-urilor !2.a - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au iesit de pe server3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [ Accesul in meniul ESP se face pe tasta R , numai cand esti dead ( mort ) ] :3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de Wall :- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON , restu OFF ! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult ! Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti , cutii etc . In acest fel obtinem un demo cat mai clar , cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie !3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de Aim :- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP , el trebuie trecut pe OFF ( din sagetile UP / DOWN ; ON / OFF ) deoarece tinta / reculul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect !4. Cum se realizeaza ss-urile cat mai concludente !4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza fiind spectator ! Inainte de a face SS recomand in a urmari 2...3 runde stilul de joc si de a judeca daca e vorba de skill sau cod .- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului !- Niciodata nu se fac SS-urile in baza ! Ele se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete , cutie , poarta cel putin un adversar !5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri ( Wall , Aim , Norecoil , Silent - Aim , Anti-ss)5.a - Cand vorbim de Wall , intotdeauna ESP ON ( doar nr 2 : ON ) . Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete , indiferent ca le face sau nu damage ... De exemplu la jucatorii mai experimentati gasim wall ON / OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente ! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage ( se fereste de multime " adversari " ) , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe !5.b - Cand vorbim de Aim , intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea . Aim-ul intotdeauna e setat pe cap /piept se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste, sare de pe om pe om.5.c - Norecoil - se poate observa la viteza normala sau in slowmotion ( viewdemo nick.dem ) atunci cand suspectul apasa ! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3..4 gloante se vede foarte greu ! Gloantele se duc liniar iar fiecare glont urmareste tinta, recuul armei fiind absent . De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul !5.d - Silent-Aim - cum ii spune si numele are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai " silentios " . Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altu ! Totusi, se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa , tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recul la arma ... si aici depinde de experienta adminului !5.e - Anti-ss - Aici este vorba despre un script care face in acelasi timp o copie a asa-ziselor SS-uri , insa fara cod ! Acest script se activeaza / dezactiveaza dupa fiecare ss in parte incat creeaza intre poze o mica eroare de timp !6. Comenzile cvar !6.a - amx_cvarmenu - arata comenzile cvar care sunt bagate pe server ! 6.b - amx_cvar mp_autokick - daca e activat, da automat kick la spectatori !- am_cvar mp_autokick 0 dezactivat- amx_cvar mp_autokick 1 activat(default)6.c - amx_cvar mp_autoteambalance - face sa fie automat acelasi nr de jucatori la fiecare echipa- amx_cvar mp_autoteambalance 1 activat- amx_cvar mp_autoteambalance 0 dezactivat6.d - amx_cvar mp_buytime - specifica limita in secunde pana cand jucatorii pot cumpara arme , grenazi (de la inceputul rundei) !- amx_cvar mp_buytime 15 (default)6.e - amx_cvar mp_c4timer - specifica numarul de secunde care trec pana explodeaza bomba !- amx_cvar mp_c4timer 35 C4 explodeaza in 35 de secunde !6.f - amx_cvar mp_fadetoblack - daca e activ innegreste ecranul jucatorului dupa ce moare/sau cand e spec. recomandat pentru meciurile de war- amx_cvar mp_fadetoblack 0 observatorii vad(default)- amx_cvar mp_fadetoblack 1 observatorii au ecran negru6.g - amx_cvar mp_freezetime - inainte de a incepe runda, playerii stau frozen(default)- amx_cvar mp_freezetime 3 - se foloseste pe hartile unde se cumpara arme- amx_cvar mp_freezetime 0 - se foloseste pe hartile fy_ / awp _ 6.h - amx_cvar mp_friendlyfire - se poate ( face / sau nu ) damage intre coechipieri- amx_cvar mp_friendlyfire 0 - OFF- amx_cvar mp_friendlyfire 1 - ON6.i - amx_cvar mp_limitteams - o echipa poate avea un numar de playeri in plus fata de cealalta !- amx_cvar mp_limitteams 0 - [ OFF ]- amx_cvar mp_limitteams 1 / 2 - [ ON ]- O echipa poate avea un numar de 1 / 2 playeri in plus fata de cealalta ! Depinde de valoare [ 1 ] sau [ 2 ] !6.j - amx_cvar mp_roundtime - seteaza durata fiecarei rundeExemple:- amx_cvar mp_roundtime 1 - runda dureaza 1 minut- amx_cvar mp_roundtime 1.75 - runda dureaza 1:456.k - amx_cvar mp_timelimit - cat timp ruleaza harta pe server- amx_cvar mp_timelimit 0 - harta care este la momentul respectiv , ruleaza pe timp nelimitat !- amx_cvar mp_timelimit 30 / 35 / 40 - harta ruleaza 30 / 35 / 40 de minute dupa care se va schimba automat !7. - Tehnici care ajuta la creearea unui demo perfect cu faze concludente ! 7.a - Aici ne punem in situatia cand nu putem sta spectator ( serverul nu o permite / adminii nu permit / admin suspect ) !- De ex. vreau sa fac un demo unui alt admin si de frica sa nu treaca codurile pe OFF , fac un demo in timp ce ma joc ! Cand incepe runda , imi dau kill si cu demo on direct pe el ma pun sau faceti rush cu usp-ul / glock-ul incat sa mori primul dar sa ai timp sa prinzi si faze cat mai clare cu suspectul !- Sau mai simplu setez menu de cumparare pe Old style menus | Options=Multiplayer=Advanced=Buy menu mod= selectam Old Style menus7.b - Comenzile pentru a crea un demo :- record nume ( incepe inregistrarea demo-ului )- stop ( opreste inregistrarea demo-ului )Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti :- C - Program Files - CS 1.6 - cstrike [ VALVE ]- C - Program Files - Steam - steammaps - IDsteam - Counter-Strike - cstrike [ STEAM ] ** Depinde in ce partitie ati instalat jocul 8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion !8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem !- Dupa ce aplicam aceasta comanda , incepe de ruleze demo-ul dar avem si o bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin :* Pauza* Play* Viteza inainte : x2 ; x4* Viteza inapoi : 1/2 ; 1/4 (slowmotion)Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la prinderea celor cu No-recoil si nu numai !9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii :Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot :9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii . Pentru a afla timpul ramas folosim comanda timeleft .9.b - Inainte de a se vota se consulta si se tine cont de opiniile celorlati admini , dar si de cele ale jucatorilor .9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti . 9.d - Comanda de vot:- amx_voteamp <harta1> <harta2> Ex: amx_voteamp de_dust2 de_inferno * Se pot vota pana la 5 harti , dar nu este indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia .9.e - Comanda de schimbare a hartii:- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2- amx_votemapmenu pentru cei care nu cunosc hartile* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului . Citirea acestui ghid este obligatorie. La intrebarea "Ai citit manualul adminilor?" se va raspunde cu "Am studiat manualul."
    1 point
×
×
  • Create New...